Double click to edit
LA INCEPUT… a fost COMUNICAREA. Care ne-a fascinat si pe care am însotit-o cu entuziasm, astfel încât sa concretizam ideea unei altfel de reviste scolare. „Altfel” nu doar pentru ca nu este  în formatul traditional, ci si pentru ca pledeaza pentru o altfel de abordare - personalizata si motivanta -  a universului scolar, prin prisma unei pledoarii pentru comunicare. „Altfel” si pentru a le arata ca se poate asa acelora care de-a lungul timpului au ales sa se erijeze cu (prea multa) usurinta si în autoritati în ale jurnalismului scolar.
Indiferent de teoria pe care am asimilat-o  despre acest domeniu, noi am învatat ceva foarte important: lectia COMUNICARII. Si ne-am asumat-o. Pentru ca am înteles ca e nevoie si de tact si de toleranta, de respect fata de Celalalt, nu doar pentru ca activam   într-un mediu educational, ci pentru ca suntem oameni ce vor sa realizeze performanta comunicationala si sa se integreze în comunitati evoluate, aplicând modelul cooperarii europene.  În fapt, aceasta înseamna COMUNICARE. Degeaba ar avea cineva nu stiu câte diplome si functii înalte daca nu stie sa COMUNICE si sa întretina un SPIRIT COMUNICANT ca garantie a armoniei. Degeaba astfel de proiecte ar ramâne la stadiul initial si ar fi doar proiecte marete, daca ele nu sunt germeni ai armoniei si ai lucrului în echipa. Noi am demonstrat ca putem lucra în echipa si ca armonia e o stare de spirit  COMUNICANT ce ne ofera încrederea ca mâine vom fi partasi la întâmplari si mai marete, dispusi sa colaboram si cu altii, indiferent de sex, rasa, nationalitate, religie ori cultura.
Nu pretindem ca stim totul în acest domeniu. Dar am învatat si învatam multe; ne dezvoltam competentele si tindem catre un climat care sa ne puna în valoare creativitatea, inteligenta,  talentele. Pentru ca astfel sa COMUNICAM. Adaptând mijloacele clasice de lucru din cadrul scolii la cerintele societatii contemporane, am dorit ca prin activitatile noastre sa instituim un model de comunicare între elevi, profesori si comunitate. De ce nu chiar pe principiul din stiinta al vaselor comunicante: sistem de tuburi sau de vase care comunica între ele, astfel încât un lichid turnat într-unul dintre tuburi trece
?i în celelalte, ridicându-se în toate la acela?i nivel. Numai ca noi îmbinam stiinta si arta prin formularea SPIRITELOR COMUNICANTE…  
Prof. DANIEL GEORGESCU